Komu powierzyć wizerunek w sieci?
Prowadzisz własny biznes? A może dopiero zakiełkowała w Tobie myśl o przejściu na swoje i staniu się niezależnym przedsiębiorcą? Bez względu na to, na jakim etapie jesteś, z pewnością zastanawiasz się (lub wkrótce będziesz!), jak zareklamować swoje produkty lub usługi w skuteczny sposób.
Tak, skuteczność to słowo klucz!
Czy jesteś w stanie reklamować się samodzielnie?
Spędzasz sporo czasu w sieci? Scrolujesz Facebooka i Instagrama, analizując przy tym zawartość swojej tablicy? Uważasz się za świadomego użytkownika internetu, bo odróżniasz wyniki organiczne w Google od reklam sponsorowanych? Wiesz, że Ci, którzy pojawiają się w wyszukiwarce jako pierwsi to prawdopodobnie Ci, którzy wyłożyli na to najwięcej kasy.
Pewnie jesteś zdania, że to wystarczy, aby samodzielnie promować swoją markę w internecie? Wielokrotnie rozmawiając z przedsiębiorcami widzimy, że popełniają oni ten sam błąd.
Owszem, dawno dawno temu (w internecie czas płynie szybciej!), takie samodzielne działania sprawdzały się. Narzędzia nie były przeładowane opcjami, konkurencja jeszcze nie działała w sieci, a o ekspertach, np. od social mediów, nikt specjalnie nie słyszał.
Dlaczego lepiej powierzyć działania kreatywne specjaliście?
To jednak melodia przeszłości! Dziś niezwykle trudno będzie Ci konkurować z markami, które prowadzą swoje działania we współpracy z najlepszymi specjalistami. Z ludźmi, którzy od wielu lat budowali swoją ekspercką wiedzę na temat tego, jak maksymalnie wykorzystać moc, jaką daje nam Facebook, Instagram czy strona internetowa.
Na co powinieneś więc zwrócić uwagę, szukając specjalisty, który miałby pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces w sieci? Oprócz doskonałej znajomości obsługi narzędzi, powinien on dobrze rozumieć biznes oraz posiadać szeroką wiedzę z zakresu psychologii.
Pamiętaj, że tylko dobrze poprowadzone działania kreatywne prowadzą do konwersji. Robienie tego samodzielnie niestety może być tylko sztuką dla sztuki. Mam nadzieję, że przekonaliśmy Cię do tego, abyś skupił się na rozwijaniu swojego biznesu, a reklamę powierzył tym, którzy zjedli na tym zęby.